Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), společností Endeavor Czech s.r.o., se sídlem Na Brněnská Pole 1895/11, 66451, Šlapanice, Česká republika, IČO: 09654470 , zapsané u Městského soudu v Brně, C 120064, email: info@beautyritual.cz (dále jen „prodávající“)

2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické/právnické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese: https://beautyritual.cz/shop (dále je „internetový obchod“).

3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o zboží a cenách
1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků a nákladů (s výjimkou ceny za náklady spojené s balením a dodáním zboží). Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.

2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

3. V internetovém obchodě jsou také zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.

4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Kupující objednává zboží následujícími způsoby:
prostřednictvím svého zákaznického účtu, pokud jste se již dříve v internetovém obchodě registrovali, vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

2. Kupující si při objednávce vybere zboží, počet zboží, způsob platby a dodání.

3. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „DOKONČIT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s podmínkami ochrany osobních údajů.

4. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky zašle kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky na emailovou adresu, kterou kupující zadal při zadávání objednávky. Toto potvrzení je automatické a nepředstavuje smlouvu. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po akceptaci objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího.

5. V případě, že prodávající nemůže splnit některý z požadavků uvedených v objednávce, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

6. Veškeré objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může objednávku zrušit, dokud kupující neobdrží oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku emailem uvedeným v těchto obchodních podmínkách.

7. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží v této lhůtě. zjevně chybná cena, a to i v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o přijetí objednávky dle těchto obchodních podmínek. Prodávající bez zbytečného odkladu informuje kupujícího o chybě a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na elektronickou adresu prodávajícího.

IV. Zákaznický účet
1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Vrácení zboží a refundace

Máte 14 dní ode dne, kdy jste obdrželi produkty, abyste je vrátili a požádali o vrácení peněz. Jakmile obdržíte naše produkty a otevřete je z původního obalu, nelze je z hygienických důvodů vrátit.

Vrácení peněz je možné pouze v případě, že jste zásilku neobdrželi. Náklady na dopravu za vrácení balíku, který jste neobdrželi, nese zákazník.

Chcete-li požádat o vrácení peněz, postupujte takto:

Kontaktujte nás prosím na adrese info@beautyritual.cz nebo použijte náš Kontaktní formulář na stránce “Kontakt” a sdělte nám, že chcete vrátit svou objednávku a požádat o vrácení peněz.
K vrácení prosím přiložte originální obal.
Ujistěte se prosím, že vaše vrácené zboží je bezpečně zabaleno, aby se při přepravě nepoškodilo. Čeká je dlouhá cesta.
Vrácené zboží zašlete poštou nebo kurýrem na adresu, kterou vám sdělíme.
Nezapomeňte získat doklad o odeslání.
Kontaktujte nás prosím znovu, abychom věděli, že jste balík odeslali, a uveďte doklad o doručení.
Vrácení zboží zpracujeme do 7 pracovních dnů od obdržení vašeho vrácení. Jakmile to provedeme, pověříme vašeho poskytovatele plateb, aby uvolnil prostředky zpět na váš účet.

Výjimky pro vrácení peněz:

Z hygienických důvodů nemůžeme nabídnout náhradu za použité produkty nebo pokud byly vyjmuty z původní přepravní krabice.

Vrácení vadného výrobku

Usilovně pracujeme na tom, aby byly všechny naše produkty té nejvyšší kvality, a bylo by nám opravdu líto, kdyby se u něčeho, co jste si u nás zakoupili, vyskytla chyba. Dbáme také na to, aby obaly všech produktů chránily během přepravy tím nejbezpečnějším způsobem. Pokud si však všimnete poškození produktů, které jste právě obdrželi, kontaktujte nás prosím do 14 dnů ode dne obdržení přímo na naši e-mailovou adresu info@beautyritual.cz nebo použijte náš kontaktní formulář a my zboží převezmeme zpět. vadný výrobek a zašlete nový. Dodatečné náklady na dopravu uhradíme my. Vadné produkty musí být vráceny v původním obalu, aby mohly být vyměněny.

Špatné produkty

Pokud obdržíte jiné produkty než ty, které jsou součástí vaší objednávky, kontaktujte nás a my za každou cenu vrátíme nesprávné produkty a znovu zašleme ty správné.

Nákupní košík
Přejít nahoru